10 maj 2011

For the garden











Jag har kommit över ett antal pallkragar som jag tänkte måla och använda som odlingsbänkar. Perfekt att kunna gå ut i trädgården (ja nu när man lyckats få en det vill säga ha ha) och bara hämta primörerna direkt från den lilla odlingen och tillaga. Det är lyx för mig. 

Vilket ljuvligt väder vi har, trist att behöva stå inomhus hela dagen men snart så kan jag ägna mer tid att pyssla utomhus.

Jag hoppas att ni alla har haft en härlig dag och njut av den ljumma ljusa kvällen.

Kram/Pållan


I would love to have a plantation like this. I have the equipment but no garden ; ). The weather is fab and i have been working inside a shopping mall the whole day but soon i will work at the farm and then i can spend the whole day outside. Thats how i like to work. 
I hope your day has been lovely and enjoy the warm and light evening.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar