11 maj 2011

My apartment











Vilken dag vi har haft idag. Underbart väder och jag har spenderat största delen av dagen i stan och haft mäklare och fotograf på besök. Ett litet smakprov här ovan på min balkong och fler foton på lägenheten kommer i morgon. Och gud vad jag älskar min lilla pärla. Kanske låter knasigt men den betyder något alldeles speciellt för mig. Det första mäklaren sa var "ja här finns det då inte en enda sak att anmärka på". Känns bra då jag lagt ner mycket tid och en hel del pengar på renovering. 

Gick till torget och köpte mig lite vackra blommor och pyntade med som jag sedan tog hem till landet så nu pryder dom bordet här så vackert.

I morgon blir det BVC med Nikolai och på fredag tänkte jag vara ledig och förhoppningsvis få njuta av fint väder. 

Jag hoppas att ni alla har haft en härlig dag i det fina vädret.

Kram/Pållan

What a day. Sunshine and 25 degrees celsius. Today i have spend the day in my apartment in town. The real estate agent and the photograper came by and checked it out. I just love my apartment and it feels sad to sell it. 

I went to the market and bought some flowers for the balcony and the kitchentable. 

Tomorrow we will go to the child welfare centre with Nikolai and on friday i will have a day of. 

I hope you all have had a fab day in the sunny weather.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar