2 maj 2011

Right decision










Så vad hade förra veckan att bjuda på. Jo trasigt nät på landet så att använda sig av datorn var inte ens att tänka på. Därav min frånvaro på en vecka. Jag tog också det stora beslutet i fredags och sade upp mig från jobbet efter två månaders arbete. Rekord för att vara mig hi hi. Känns sååååå bra och ska nu satsa på att jobba hemma på gården och få igång min gårdsbutik med tillhörande webbshop. Att få mer tid med Nikolai är också väldigt viktigt för mig. Inte bara hämta och lämna på förskolan som jag faktiskt tycker att man gör. Jag vill ha tid att mysa när skoldagen är slut och inte bara se till att dom små liven får mat och sen bums i säng. Ja det var förra veckan det och nu är det helt plötsligt ny vecka som bjuder på lite svalare väder vilket kan vara lite skönt så att våren hejdar sig lite och inte rusar fram för fort. I backarna tittar fler och fler vackra blommor upp. Nu senast pärlhyasinterna, lovely. Jag hoppas att ni alla har haft en skön helg och att ni får en trevlig vecka vad ni än tar er för. Förresten har ni spanat in den underbara rottingstolen på bilden ovan. Släpps på IKEA på torsdag och jag klurar just nu på hur jag ska komma över en i varje färg. Typiskt att VIP-kvällen i både Kungens Kurva och Barkarby är fulltecknade för dom här stolarna lär gå som smör i solsken.

Kram/Pållan

Last friday i took the decision to quit my job after two month. Now i will work on the farm and start my little shop at the farm and also a webbshop. The weather is a little bit colder today and i like it. I hope you all will have a lovely week and take care of your self.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar