29 juni 2011

Dagsverke









Klockan är ett och jag har redan fått en massa gjort. Tvättat cykeln och förberett för att montera barnstolen, tvättat och polerat bilen och nu har jag precis målat fyra av mina totalt tjugo träbackar som jag tänkte använda som inredning i min lilla butik och även sälja.

Tänkte köra ett litet rejs i stugan också innan det blir räkfrossa i hamnen i kväll. Jag älskar skaldjur med ett glas gott vitt vin till. 

Köpte Mari Jungstedts bok "Den farliga leken" igår. Har läst hennes tidigare böcker och den här är minst lika bra. Kan inte slita mig och tänkte nu placera mig själv i solstolen och njuta en stund.

Gosefisen är hos Micke och jag längtar en aning måste jag säga men samtidigt hinner jag ifatt med en massa när han är och myser med sin pappa. 

Jag hoppas att ni har en skön onsdag och njuter av det fantastiska vädret. Sverige är underbart med sina årstider.

Kram/Pållan

Its one a clock and i have already done a lot. Washed my bicycle, my car and i have also painted my wooden boxes that i will use i my little shop and i will also sell them.

Tonigt we will go to the harbour and have shrimps and white wine for dinner, lovely. I love shellfish.

I hope you have a nice Wednesday and that the sun is shining on you.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar