1 juni 2011

Sommarfin












Go kväll,

Vilken härlig dag det har varit idag. Efter att ha skjutsat upp Nikolai till Solrosen i morse så begav jag mig in till stan för ett kiropraktorbesök. Och det var välbehövligt kan jag säga. Hade visst nackspärr. Tyckte väl att jag hade lite problem med att vrida huvudet åt sidan. Men nu är det åtgärdat så nu är man i form igen. 

Stan var full av studenter och vädret på topp. Jag blev bra sugen på en öl men åkte istället ut till landet och hämtade upp gosefisen. Nu har jag gräddat ett lass med pannkakor som precis ätits upp och nu är det onsdagsmys med ett glas mousserande rosevin som gäller. 

Ovan ser ni en snygg topp från Gina Tricot och en härligt färgglad väska från Accent som man blir sommarfin i.

Slog till på ett par fina Kavatsandaler till Nikolai idag. Ett par med täckt tå så han har tånaglarna kvar efter sommaren. Han far runt som en virvelvind på förskolan så det gäller att utrusta honom ordentligt.

Jag hoppas att ni alla har haft en fin dag och njutit av det fina vädret.

Kram/Pållan

We have had a lovely day in Stockholm today. I went to the chiropractor this morning so now im in good shape again. The city was full of students and the mood on top and i really felt for a beer in the sun but i went out to the farm and picked up Nikolai instead. 

I have made pancakes for dinner and now i will enjoy a glas of rosewine.

Above you can see a nice sweather from Gina Tricot and a lovely colourful bag from Accent. Made for a perfect summeroutfit.

I hope you all have had a nice day and lets hope the weather is sunny tomorrow aswell.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar