6 juni 2011

Vilken helg











Vilken helg vi har haft. Kalasväder och full av aktivitet. Skansen, dop och annat pyssel har stått på schemat och veckan som kommer är lika fullspeckad den. Idag pysslas det mest hemma då gosefisen inte är på topp. Jag hoppas att han är piggare i morgon så han kan gå till förskolan. 

Men gud vad jag längtar tills den dagen vi kan flytta till landet. Bara öppna dörren och strutta runt i gräset. Känns som att sitta i ett fängelse när man bor i lägenhet. Som sagt, bo på landet men ha tillgång till stan det är den bästa kombinationen tycker jag. 

I morgon tänkte jag börja lite smått med att styra upp i snickarstugan innan det blir ett tandläkarbesök och efter det after work med gamla arbetskamrater, trevligt. 

Jag hoppas att ni alla har njutit av långhelgen och snart vankas det midsommar också ; )

Kram/Pållan

We have had a lovely weekend in Stockholm with a lot of activities. Im really lookinf forward to that day when we can move to the farm. Just open the door and strutt around in the green grass.

Tomorrow i will meet up my friends for a after work, lovely. 

I hope you have had a lovely weekend in the sunny weather.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar