21 juni 2011

Vackraste buketten











Go kväll,

Vilken härlig dag vi har haft idag. Men inte har det blivit mycket gjort inte. Har varit en sväng till fotoaffären och spanat in en kamera. Har en gammal Canon som jag köpte i Singapore för femton år sen och den är ju inte så uppdaterad så att säga. Nu har jag kollat in en variant som heter Canon EOS 1000D och det som är bra är att jag kan använda delar från den gamla kameran på den nya.

Det blev thaimat till lunch och en kopp te nu på kvällskvisten. Just nu sitter jag och kollar in dom leverantörers kataloger som jag tänkt att använda mig av och jag ser mycket fram emot Formex i september.

Igår när vi var ute på en härlig långpromenad plockade vi den fantastiska buketten ovan och flera nävar smultron till gosefisen som han njöt av.

Nu är det snart dax för sängen för i morgon bitti ska grunden tätas för sista gången så att jag sen kan börja sätta panel. Som jag längtar tills den här renoveringen är färdig .

Jag hoppas att ni alla har haft en härlig dag i det fina vädret.

Kram/Pållan

Today i have checked out a new camera. I bought one in Singapore fifteen years ago and i really need a new one. The one i have choosen is called Canon EOS 1000D and the good thing is that i can use parts from the old camera on the new one.

We had thai for lunch and just a cup of tea tonight.

Tomorrow i will work on the house and lets hope that the sun is shining.

I hope you all have had a lovely day.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar