28 juni 2011

Vilken helg












God morgon,


Vilken underbar helg vi har haft. Midsommarafton firades i Roslagen med god mat och dans kring midsommarstången. Vi åkte hem på lördagförmiddagen och myste hemma resten av dagen. I söndags var vi ute hela dagen och var på smultronjakt och åkte skottkärra. 

Igår skjutsade jag gosefisen till Micke där han nu ska vara och mysa ett par dagar medans jag får en massa saker gjorda. 








Igår rensade jag skorstenen och förberedde allt för murarn som förhoppningsvis kommer i morgon. Tredje gången gillt ; )

Jag tog hem en pallkrage igår och tänkte sikta sand idag och förbereda en sandlåda till Nikolai. Tänkte också köpa en cykelbarnstol till cykeln idag så jag och gosefisen kan ut och ta en kvällstur nu när vädret är så underbart om kvällarna. Ska se om jag kan hitta en Bobbycar också som han blev helt tokig i när vi var hos vännerna i helgen.

Så efter en heldag med jobb igår så tog jag mig en långpromenad på två timmar och njöt av kvällen sen var det tack och gonatt för min del.












Så nu är det bara och köra hårt igen så att stugan blir klar snart.

Jag hoppas att ni alla har haft en härlig helg och att ni njuter ordentligt av dom soliga och härliga dagarna vi har framför oss.

Kram/Pållan

Our midsummer was lovely with good food and friends. Now its time for hard work at my little house. 

I hope you all have had a lovely weekend.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar