3 juni 2011

Vilken underbar dag



















Vilken underbar dag vi har haft idag. Vi har tillbringat den på Skansen. Ätit gott, druckit gott och spanat in alla djuren. Det var mycket uppskattat av Nikolai och av mig också för den delen. Det är fantastiskt vackert på Djurgården och spårvagnarna myllrade av folk. Jag förstår verkligen att turister älskar våran stad för den är ju så vacker. 

När vi strosat färdigt gick vi och satte oss på strandvägskajen och tog några glas och spanade in folk. Finns det någe roligare ; )

Nu är vi hemma igen och gosefisen har precis somnat och strax ska jag också bädda ner mig. Loverboy stannade i stan för några öl. I morgon väntar dop och innan dess gör vi ett pit stop i stan för att inhandla en liten present till dopbarnet. 

Helgen ska bjuda på fortsatt fint väder så vi njuter för fullt. Nästa vecka börjar hårt arbete på stugan. Börjar med det tråkiga så som täta grunden med cement och sen kommer muraren och ska mura in min nyinköpta vedspis. Längtar ganska så mycket tills man får börja packa upp varor och skylta upp men just nu känns det lite långt bort. Men det kommer det kommer. 

Jag hoppas att i njuter av den härliga långhelgen och att ni haft en bra dag.

Kram/Pållan

We have had a fabulous day in Stockholm. We have been to Skansen and enjoyed good food, drinks and checked out all the animals. A lot of tourists and i can understand that they love our Stockholm. 

Tomorrow we will go to a christening and before that we will do a little pit stop i town to by a little gift for Molly. 

Next week i will start the work with my renovation of the house. Im really looking forward to start to decorate the shop. Soon i will be there. 

I hope you all have had a great day in the lovely weather.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar