8 juni 2011

My project part 1





















Detta är mitt lilla projekt jag pysslar med på dagarna. Igår tätade jag grunden och gjorde lite förarbete för att kunna börja fylla fogarna med fyllnadsmaterial på tegelstensväggen. Tänkte att jag ska behålla den som den är. Tycker det blir ett fint inslag till allt det vita. Jag ska ha liggande råspont på väggarna och plankgolv. Måste få fatt på en murare också som kan mura in min vedspis och det bums då jag vill göra alla slabbarbeten innan jag lägger in golvet. 

Det känns väldigt kul att se min lilla butik växa fram men det är fortfarande en liten bit kvar ; )

Så vad har jag gjort förutom grovarbete. Igår åkte jag in till stan och mötte upp gamla arbetskamrater för vin och mat. Väl hemma efter midnatt fick jag ett par timmars sömn för att sedan kliva upp och piffa oss för studentmottagning. Har haft en heldag med Nikolai i stan och uppvaktat bästa vännens yngsta son som tog studenten. God mat och trevligt umgänge. 

Gosefisen somnade vid nio, Leo kollar på film, loverboy jobbar natt och jag kollar in Morden i Midsomer. En favorit.

Jag hoppas att ni alla njuter av det fantastiska vädret och vi får hoppas att det håller i sig läääänge.

I morgon väntar lite skönhetsbehandlingar och fest på Nikolais förskola.

Kram/Pållan

This is my little project. Im renovate this house at the farm where i will open up my little shop as soon as possible. But there is still a lot to do.

Today Nikolai and i have been to town the whole day and celebrated my best friends son that graduated from school today. Fabulous food and fabulous people. 

Tomorrow their is a little party at Nikolais preschool with food and activitys.

I hope you all have had a lovely day in the fabulous weather.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar