7 juli 2011

Poncho









Go kväll,

Igår åkte jag upp till Ljusterö och besökte en gammal arbetskamrat. Vi tog en skogspromenad och hittade så mycket smultron och blåbär. Vi fyllde varsin hink och i morse till frukosten så njöt vi av det vi plockat i filen. Och vilket fantastiskt väder vi har haft idag. Sverige är FANTASTISKT.

Arbetet med spisen i stugan har kommit en god bit på väg och slutresultatet visas här när den är putsad och klar. I morgon åker vi och hämtar panel till insidan och pysslar vidare.

Spana in den fina ponchon jag precis hittade på H&M. Tror nästan att jag måste klicka hem den och dom fina skorna jag skrev om häromdagen. 

Jag hoppas att ni har haft en skön sommardag i värmen.

Kram/Pållan

Yesterday i took a tripp out to Stockholms archipelago and visited a friend. We took a walk in the forest and found so much blueberry and wild strawberries. We had it for breakfast this morning. 

The weather has been fabulous today and the work i my little house is going well. I show you when the fireplace is finished. 

Check out the lovely poncho above from H&M. I think i have to order it and those shoes i wrote about the other day. Like it a lot.

I hope you have had a nice day today in the sunny weather ; ) 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar