12 juli 2011

Resultatet + dagens skörd

















Jag är väldigt nöjd med resultatet och ännu snyggare blir det när den får vitfärg på sig. På den lilla avsatsen till höger kommer ljuslyktorna stå sig fint och bredvid spisen blir det finfint med ljus ståendes som lyser upp pjäsen inifrån. 

I morse när jag tog min långpromenad så gick jag förbi huset med stort H. Kan inte med ord beskriva hur mycket jag längtar tills vi kan flytta dit. Jag vill bara få ordning på alla mina prylar som jag har utspritt överallt. Till min lycka så hittade jag mina "Metropolis" igår. Underbara glaspjäser designade av Bertil Vallien för Kosta Boda. Dom har varit borta ett år och trodde först att jag glömt bakluckan öppen när jag lastat dom i stan och att någon med extra långa fingrar hade norpat dom men så låg dom där längst in i skåpet igår och lyckan var total. Så nu har jag nästan koll på vart jag har alla mina tillhörigheter, men bara nästan ; )

Plockade en underbar bukett i morse när jag var ute på min promenad. Finns det någe vackrare än sommarblommor ; )

Jag hoppas att ni har en härlig tisdag. 

Kram/Pållan

This is the result. Im gonna paint it white when everything else is done in the house. This morning when i was out for my walk i passed the house. I cant describe with words how much we looking forward to the day that we can move in there ; )

A little bouquet i picked this morning when i was out for my walk.

I hope you all have a nice Tuesday.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar