3 juli 2011

Today










Efter en härlig helg med långa promenader och festligheter åkte jag och Nikolai in till stan idag och har strosat runt planlöst. Längesen jag var inne och nu har jag fått mitt behov stillat för ett par månader framöver ; ) 

Jag har bland annat köpt lite skönhetsprodukter till mig själv och lite nya kläder till gosefisen. Vi var in på Stockhome och klämde och kände på dom fina LEGO-boxarna. Vi svängde även förbi NK och kollade in snyggaste lampan som jag så gärna skulle placera i vårt kommande allrum på nedervåningen. Avskyr allt vad elektriska grejer heter (bortsett från min snygga Dualit) så i rummet på nedervåningen får det bli TV-fritt och istället placeras i allrummet på övervåningen. Rummet nere ska vara ljust inrett och med denna fantastiska Challiereslampan placerad i taket. NK-priset är 4200 och på nätet har jag hittat den för 3700. Så det blir till att beställa den på nätet. 

Nu väntar en vecka med mycket pyssel i stugan. I morgon hämtar vi råsponten till innerväggarna och på tisdag kommer murarn. Nikolai ska till Micke i några dagar innan dom sticker till Finland så då blir det mycket jobb gjort.

Det var min helg det och nu väntas en härlig julimånad.

Jag hoppas att ni har haft en skön helg och njuter semester nu.

Kram/Pållan 

This weekend has included long promenades and party. The weather has been HOT. Today we went to town and checked out a couple of things. I bougt some beautyproducts for my self and clothes for Nikolai. We also checked out this lovely lamp again. Its designed by Mathieu Challieres and it would fit perfect in our livingroom ; )

Tomorrow its hard work again in the little house so now its time for bed.

I hope you all have had a lovely weekend.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar