1 juli 2011

Sandlåda










Nu har jag varit och hämtat gosefisen vid tåget. Å som jag har saknat honom dom här dagarna. Typiskt mammigt kanske ; ) Jag har fått massor med bra saker gjorda när han varit hos sin pappa. Bland annat så fixade jag den här sandlådan igår. Hittade en pallkrage på logen som jag fyllde med sand och vips så blev det så här bra. Nikolai älskar att leka i sandlåda och nu har vi en precis utanför dörren, perfekt. 

Idag ska jag montera barnstolen på cykeln så vi kan ta oss en liten tur nu när solen kommit fram efter en skvätt regn i morse.

Nu ska jag gosa me Nikolai men jag antar att han inte har tid då han just nu far runt på sin nya racerbil han fått av mig. 

Jag hoppas att ni har en skön dag i det härliga sommarvädret.

Kram/Pållan 

I piced up Nikolai at the train this morning and now he is going crazy on his racercar i gave to him when we came back to the house. I also made this sandpit for him yesterday so when the rain has dryed up he will most probably jump in to that.

The weather i fab and i will put together the babyseat on the bike so we can go out for a ride this afternoon.

I hope you all have a nice friday ; )


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar