29 juli 2011

Stolar jag gillar

















Fina stolar som jag gillar. Den röda och gröna hittar du hos ILVA och den härliga svarta med en riktig traktorsits som jag faktiskt kan tänka mig att ha vid min kommande arbetsplats i huset kommer från danska Nordal.



Hej på er allesammans,

Jag hoppas att ni har haft en skön vecka i det härliga vädret. Själv har jag ägnat mig åt trädgårdsarbete i dagarna tre och sen har jag bara gosat med Nikolai. 

Jag längtar så jag håller på att spricka tills vi får nyckeln till huset och på måndag är det BARA två månader kvar. Jag har börjat styra upp så smått och börjat att packa ihop våra tillhörigheter i riktiga flyttkartonger nu och passar samtidigt på att rensa ut trams som jag inte vill ha med till huset. Får helt enkelt bli en loppis när jag fått ordning på allt. 

Nu sover gosefisen och jag kollar upp lite saker som jag ska komma ihåg att kolla in på Formex.

Önskar er alla en fin helg och så hoppas vi på finfint väder ; )

Kram/Pållan


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar